
Konferensbeställning & lunchbokning
Konferensutbud, beställning & lunchbokning
För Hedin Mobility Groups huvudkontor
Beställning skickas till oss på info@ginasbistro.se 2 arbetsdagar innan leveransdag (senast fredag innan 10.00 för leverans på måndag). Vid ev. ändring av antal/avbokning gäller 48 timmars framförhållning. Vid större tillställningar är vi tacksamma för längre framförhållning.
Din beställning skall innehålla
- Leveransdatum och tid
- Plats för leverans
- Vad Ni önskar beställa och antal
- Ev. specialkost/allergier
- Faktureringsuppgifter (inkl. referens & ev. märkning)
Utbud
Välkommen att kontakta oss på info@ginasbistro.se för förfrågning/info om utbud.
Bordsbokning
Varmt välkomna att boka bord för lunch på Gina´s Bistro. Vid större sällskap (10 personer eller fler), välj mellan 11:00, 11:30 och 12:30. I det fall att er lunch skall faktureras behöver ni hämta ut andra lunchkuponger i Joey´s café för att lämna till kockarna i luckan.
Betalning
Betalning sker med kort i Joey´s café om inget annat är avtalat med Hedin. Vid ev. fakturering behöver vi få denna info i samband med bokning, samt referens/märkning av faktura.
Övrig info
Vi skickar alltid en bekräftelse på att vi mottagit Er beställning.