Konferensbeställning & lunchbokning

Konferensutbud, beställning & lunchbokning

För Hedin Mobility Groups huvudkontor 

Beställning skickas till oss på info@ginasbistro.se 2 arbetsdagar innan leveransdag (senast fredag innan 10.00 för leverans på måndag). Vid ev. ändring av antal/avbokning gäller 48 timmars framförhållning. Vid större tillställningar är vi tacksamma för längre framförhållning. 

Din beställning skall innehålla 

  • Leveransdatum och tid
  • Plats för leverans
  • Vad Ni önskar beställa och antal
  • Ev. specialkost/allergier
  • Faktureringsuppgifter (inkl. referens & ev. märkning) 

Utbud

Välkommen att kontakta oss på info@ginasbistro.se för förfrågning/info om utbud.

Bordsbokning 

Varmt välkomna att boka bord för lunch på Gina´s Bistro. Vid större sällskap (10 personer eller fler), välj mellan 11:00, 11:30 och 12:30. I det fall att er lunch skall faktureras behöver ni hämta ut andra lunchkuponger i  Joey´s café för att lämna till kockarna i luckan.

Betalning 

Betalning sker med kort i Joey´s café om inget annat är avtalat med Hedin. Vid ev. fakturering behöver vi få denna info i samband med bokning, samt referens/märkning av faktura. 

Övrig info 

Vi skickar alltid en bekräftelse på att vi mottagit Er beställning.